A mastermarket.hu sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében!

Csökkentettük árainkat!

Hogyan tudok vásárolni?

Akár magánszemélyként, akár cégként a honlapunkon történő regisztráció után, a webshopban (www.mastermarket.hu) található termékek kiválasztásával, valamint kosárba helyezésével tud vásárolni. Amennyiben elakad vagy nem tudja befejezni online vásárlását, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, akik készséggel segítenek.

Tel: +36 30/649-7261; +36 30/239-9994

Mennyi a minimális rendelési összeg?

Magyarország egész területén bruttó 30.000 Ft a minimális rendelési összeg. Mennyibe kerül a szállítási díj? Hova, mikor szállítunk? Az átláthatóság érdekében összeállítottuk Önnek a következő táblázatot.

Hogyan tudok fizetni?

  • Banki átutalással magánszemélyek részére.  Kérjük, ne a rendelést visszaigazoló levél végösszegét utalja el! A szállítás napján megküldjük Önnek a fizetendő összeget tartalmazó számlát.
  • Bankkártyás fizetéssel terminálon keresztül a futárnál. Futár kollégáink minden fizetést követően a higiéniai szempontokra maximálisan figyelve fertőtlenítik eszközeiket!
  • Készpénzzel a kiszállítást végző futárnál. Kérjük, a járványra való tekintettel a készpénzes fizetést, lehetőség szerint mellőzük.
  • Banki átutalással szerződött partnereink részére. Szerződött partnereink részére egyedileg megállapított fizetési haladékot biztosítunk, további információkért keresse a Master Market Ügyfélszolgálatot.

Banki adataink: OTP: 11742252-29904006-000000000

Hogyan dolgozik a Master Market?

Cégünk cross-docking rendszer alapján működik. Ennek lényege, hogy kizárólag alapvető szárazáru termékeket tartunk raktárkészleten. Egyéb termékeinket minden nap frissen szállítják beszállító partnereink, így Ön egészen biztos lehet abban, hogy friss húst, tejterméket és zöldséget fog kapni a kiszállítás során. A jelenlegi járványügyi helyzetben rajtunk kívülálló okok miatt néhány termék esetében átmeneti hiány előfordulhat, annak ellenére, hogy összességében jó készletmennyiséggel rendelkezünk. Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy rendelésüket hiánytalanul megkapják, de előfordulhat, hogy helyettesítő termékkel tudjuk kiszolgálni vásárlóinkat és egyes esetekben a rendkívüli helyzetre való tekintettel az is előfordulhat, hogy helyettesítő terméket sem tudunk biztosítani.

Milyen gépjárművel szállítunk?

Logisztikai partnerünk teljes flottája hűtős és szárazáru, valamint fagyasztott termékek kiszállítására alkalmas gépjárművekkel rendelkezik a zökkenőmentes kiszolgálás érdekében.

Milyen óvintézkedéseket tesz meg a Master Market a járvány elkerülése érdekében?

A Master Market és szállítmányozó partnercégünk kiemelt figyelmet fordít mind a törvényi, mind a higiéniai előírások szigorú betartására. A rendkívüli helyzetben szakértő kollégák segítik a munkafolyamatokhoz szükséges járványügyi előírások kidolgozását és betartását.
Kollégáink maszkot, kesztyűt és azon munkafolyamatoknál ahol szükséges, szemüveget viselnek.
Vásárlóinkat kizárólag maszkban és kesztyűben szolgáljuk ki.
Kollégáink mindent megtesznek annak érdekében, hogy a megrendelt áru a legbiztonságosabb módon kerüljön el vásárlóinkhoz.

Kiemelt figyelmet fordítunk a higiéniai előírások betartására!
Hogyan tudok rendelni önkéntes vagy hatósági karantén esetén?

Követve a Kormány javaslatait a koronavírus megelőzése érdekében:

  • Rendelésénél tüntesse fel a megjegyzés rovatban, hogy Ön önkéntes karanténban / hatósági izolációban van;
  • Fizessen banki átutalással;
  • Kiszállító munkatársunk keresni fogja Önt, hogy egyeztessék az átadás helyét és módját;
  • Kérjük, vegyék figyelembe, hogy munkatársunk nem léphet be az önkéntes vagy hatósági karantén területére;
  • Amennyiben Ön kertes házban él, kiszállító kollégánk a kerítés elé fogja letenni a megrendelt termékeket;
  • Amennyiben Ön társasházban él, kiszállító kollégánk a lépcsőházban fogja elhelyezni a megrendelt termékeket;

Kérjük Önöket, hogy kiszállító kollégáink kéréseit maradéktalanul betartani szíveskedjenek! Amennyiben kiszállító kollégáink úgy ítélik meg, hogy egészségügyi kockázat áll fenn és a vásárló nem tanúsít együttműködést, hogy közösen megóvjuk az egészségünket, megtagadhatja a kiszállítást.

Kérjük, hogy felelős állampolgárként a fenti előírásokat tartsák be és védjék Önök is cégünk munkatársait, hogy továbbra is kiszolgálhassuk Önöket.

Hogyan tudom lemondani vagy módosítani a rendelésem?

Rendelések lemondása: Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a rendelések lemondását a szállítás napja előtt 48 órán belül tudják megtenni.

Rendelések módosítása: Kérjük Önöket, hogy amennyiben nem tudják módosítani a rendelésüket a webáruházban, az info@mastermarket.hu e-mail címre küldjék el módosítási igényüket. Beszerzési és egyén munkafolyamataink miatt (comissio; logisztika stb.) a kiszállítás előtti 48 óráig tudjuk vállalni, hogy módosítjuk megrendelésüket.

Köszönjük bizalmát és hogy minket választ!

VIGYÁZZUNK EGYMÁSRA!

Master Market csapata

HA A SZÁLLÍTÁSSON FELÜL TOVÁBBI KÉRDÉSE MERÜLNE FEL, ÚGY IDE KATTINTVA ÉRHETI EL A GYAKORI KÉRDÉSEKET